Performante motor Suzuki Swift 1.3 GLX
4 participan?i
Pagina 1 din 1
Performante motor Suzuki Swift 1.3 GLX
Buna ziua tuturor!
Recent am devenit posesor al unui Suzuki Swift 1.3 GLX. Am auzit numai de bine de acesta alegere "exotica", insa din propria
experianta nu sunt multumit de performantele motorului. E benzinar, deci clar nu ma asteptam la performanta unui diesel,
insa speram sa pot sa-l conduc comod prin oras.
Teoretic are 92 de CP, insa practic, nu prea se simt.
La ce turatii incep sa apara, 4000 - 5000?.
Sunt nemultumit de puterea motorului la turatii joase. In special la plecarile de pe loc, trebuie turat, ca altfel moare.
L-am comparat cu un VW Polo 1.2 Happy (in 3 cilindri!) care chiar daca are doar 64CP, pare ca se comporta mai bine.
Cu Polo am reusit sa pornesc din loc masina (fiind in treapta I) doar din ambreiaj, si sa o tin pe loc(sa nu o ia la vale) in rampe mari (fara accelerare sau frana).
La Swift, nu reusesc sa o urnesc din loc nici in plan orizontal, apare martorul de pierdere putere motor si se opreste.
Ma gandesc ca Polo e mai evoluat si are sistem electronic care regleaza injectia si compenseaza lipsa acceleratiei cand motorul da semne ca se ineaca, insa Swift nu are si el asa ceva?
Voi posesorii de Swift 1.3(benzina) 92CP cum il conduceti, cum poate fi tinuta masina in rampa , si ce parere aveti de problema mea?
Poate fi reglat injectorul(carburatorul) sa "arunce mai multa benzina" la turatii mici?
Va multumesc anticipat!
Recent am devenit posesor al unui Suzuki Swift 1.3 GLX. Am auzit numai de bine de acesta alegere "exotica", insa din propria
experianta nu sunt multumit de performantele motorului. E benzinar, deci clar nu ma asteptam la performanta unui diesel,
insa speram sa pot sa-l conduc comod prin oras.
Teoretic are 92 de CP, insa practic, nu prea se simt.
La ce turatii incep sa apara, 4000 - 5000?.
Sunt nemultumit de puterea motorului la turatii joase. In special la plecarile de pe loc, trebuie turat, ca altfel moare.
L-am comparat cu un VW Polo 1.2 Happy (in 3 cilindri!) care chiar daca are doar 64CP, pare ca se comporta mai bine.
Cu Polo am reusit sa pornesc din loc masina (fiind in treapta I) doar din ambreiaj, si sa o tin pe loc(sa nu o ia la vale) in rampe mari (fara accelerare sau frana).
La Swift, nu reusesc sa o urnesc din loc nici in plan orizontal, apare martorul de pierdere putere motor si se opreste.
Ma gandesc ca Polo e mai evoluat si are sistem electronic care regleaza injectia si compenseaza lipsa acceleratiei cand motorul da semne ca se ineaca, insa Swift nu are si el asa ceva?
Voi posesorii de Swift 1.3(benzina) 92CP cum il conduceti, cum poate fi tinuta masina in rampa , si ce parere aveti de problema mea?
Poate fi reglat injectorul(carburatorul) sa "arunce mai multa benzina" la turatii mici?
Va multumesc anticipat!
rss1987- Number of posts : 1
Age : 36
Registration date : 19/10/2008
Re: Performante motor Suzuki Swift 1.3 GLX
Bine ai venit.
In primul rand masina in rampa banuiesc ca ar trebui sa o tii cu frana de mana sau piciorul pe frana, nu ? Eu personal nu am observat aceasta problema, probabil nu am bagat eu de seama.
In al 2-lea rand, puterea se simte la turatii mai mari ( ex.3000 ) nu la cele mici. Gandeste-te ca totusi e un motor mic de 1.3 cai ... nu unul de 1.6 + unde simti puterea si la turatii putin mai mici, deci nu cred ca asta ar fi o problema legata de masina.
Daca gresesc sa ma corecteze cineva.
In primul rand masina in rampa banuiesc ca ar trebui sa o tii cu frana de mana sau piciorul pe frana, nu ? Eu personal nu am observat aceasta problema, probabil nu am bagat eu de seama.
In al 2-lea rand, puterea se simte la turatii mai mari ( ex.3000 ) nu la cele mici. Gandeste-te ca totusi e un motor mic de 1.3 cai ... nu unul de 1.6 + unde simti puterea si la turatii putin mai mici, deci nu cred ca asta ar fi o problema legata de masina.
Daca gresesc sa ma corecteze cineva.
Re: Performante motor Suzuki Swift 1.3 GLX
...si eu am inceput sa conduc swiftul dupa ce 10 ani am avut numai dieselari...si sa fiu sincera,au fost cazuri ca m-am dus acasa si plangeam de nervi ca "nu merge masina"...apoi,m-am invatat cu ea,dupa ce am omorat motorul in trafic de nspemii de ori,si am murit pe loc de rusine...
pot sa iti zic,foarte clar,motorul traieste peste 4000.daca te inveti sa schimbi la 6500,cind ii dai superioara nu cade sub 4000 si ai iarasi cuplu.daca esti intr-adevar bun,te alegi cu niste consumuri de te doare capul...insa senzatia este pe masura,te asigur!
dar,si daca nu vrei sa pici in extrema asta,incearca te rog sa nu schimbi superioara sub 4000,ca s-ar putea sa t-i se infunde catalizatorul!
pot sa iti zic,foarte clar,motorul traieste peste 4000.daca te inveti sa schimbi la 6500,cind ii dai superioara nu cade sub 4000 si ai iarasi cuplu.daca esti intr-adevar bun,te alegi cu niste consumuri de te doare capul...insa senzatia este pe masura,te asigur!
dar,si daca nu vrei sa pici in extrema asta,incearca te rog sa nu schimbi superioara sub 4000,ca s-ar putea sa t-i se infunde catalizatorul!
Trixi- Number of posts : 20
Age : 47
Registration date : 21/08/2008
Re: Performante motor Suzuki Swift 1.3 GLX
noah polo am la lucru si e diferenta astronomica intre ele la toate capitolele...
tribalro- Number of posts : 10
Age : 41
Registration date : 08/10/2008
Subiecte similare
» Masinile noastre.
» Gabin: Suzuki Swift Sport Red 2008
» Suzuki SX4, Lagoon Turqoise
» Swift Sport vs. SX4
» de vanzare swift second
» Gabin: Suzuki Swift Sport Red 2008
» Suzuki SX4, Lagoon Turqoise
» Swift Sport vs. SX4
» de vanzare swift second
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum